Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, naudojame slapukus. Plačiau

Pristatymas

Pristatome prekes visoje Lietuvoje.

Priklausomai nuo pristatymo būdo, kurį pasirinksite pateikdami užsakymą

Pristatymas LP Express terminalais trunka 1-2 darbo dienas. Lietuvos paštu 2-3 darbo dienas.

Galima. Sandėlio adresas Dubysos g. 64, Klaipėda.

Norint atsiimti prekes iš sandėlio, būtina suderinti atsiėmimo laiką telefonu 869064455 

Atsiskaitymas

Atsiskaityti galima banko pavedimu. 

Atsiskaitymo duomenis rasite prekių krepšelio puslapyje prieš pateikdami užsakymą. 

Pateikus užsakymą atsiskaitymo duomenis iškart atsiunčiame ir el.paštu.

Jei pirkėjas atlieka pavedimą iš SWEDBANK, SEB, DNB sąskaitų, apmokėjimą pamatome tą pačią darbo dieną.

Jei pirkėjas atlieka pavedimą iš kitų bankų sąskaitų iki nurodyto laiko apačioje, apmokėjimą pamatome tą pačią darbo dieną.

DANSKE iki 14.30 val.

ŠIAULIŲ iki 14.30 val.

NORDEA iki 14.30 val.

MEDICINOS iki 14.00 val.

CITADELE iki 13.45 val.

Visiems pirkėjams sąskaitą - faktūrą atsiunčiame kartu su užsakyta preke.

Grąžinimas ir keitimas

Norėdami grąžinti prekę, užpildykite šią grąžinimo formą

Grąžinimo formoje būtinai nurodykite grąžinimo priežastį

Kai užpildysite grąžinimo formą, susisieksime su Jumis el.paštu ir parašysime grąžinimo adresą

Apie grąžinimo būsenas informuosime el.paštu. Jei turite susikūrę paskyrą, grąžinimo būsenas matysite savo paskyros meniu skiltyje "Grąžinimų istorija"

 

Laukia pardavėjo patvirtinimo - pirmoji grąžinimo būsena. Pardavėjas dar neperskaitė grąžinimo prašymo.

Laukiama grąžinamos prekės - pardavėjas perskaitė grąžinimo prašymą ir el. paštu atsiuntė pirkėjui grąžinimo adresą. 

Prekė grąžinta pardavėjui - pardavėjas atsiėmė grąžinamą prekę ir ją apžiūrėjo.

Pinigai grąžinti pirkėjui - pardavėjas grąžino pinigus į pirkėjo banko sąskaitą už grąžintą prekę.  

Išsiųsta prekė pakeitimui - pardavėjas perdavė siuntimui kitą prekę  (keičiant prekę į kitą dydį)

Pinigai pervedami į pirkėjo banko sąskaitą per 1-3 darbo dienas nuo to momento, kai pardavėjas atsiima, apžiūri grąžinamą prekę ir informuoja pirkėją el. paštu pakeisdamas grąžinimo būseną į "Prekė grąžinta pardavėjui"

Norėdami pakeisti prekę į kitą dydį, užpildykite šią grąžinimo formą

Grąžinimo formoje nurodykite grąžinimo priežastį - "Noriu pakeisti į kitą dydį"

Kai užpildysite grąžinimo formą, susisieksime su Jumis el.paštu, parašysime grąžinimo adresą ir informuosime ar sandėlyje yra Jūsų pageidaujamas dydis.

Prekę galite grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo momento.

Užsakymo eiga

Jūsų užsakymą pamatome nuo to momento, kai paspaudžiate mygtuką „Pateikti užsakymą“.

Užsakymą pradedame vykdyti nuo to momento, kai gauname apmokėjimą.

Apie užsakymo būsenas informuosime el.paštu. Jei turite susikūrę paskyrą, užsakymo būsenas matysite savo paskyros meniu skiltyje "Užsakymų istorija"

 

Laukia patvirtinimo - pirminė būsena po užsakymo pateikimo. Pardavėjas laukia apmokėjimo už pirkėjo pateiktą užsakymą.

Priimtas - pardavėjas gavo apmokėjimą už pirkėjo pateiktą užsakymą. 

Perduotas siuntimui - pardavėjas prekę perdavė kurjerių tarnyboms siuntimui pirkėjo nurodytu adresu.

Paruoštas atsiėmimui sandėlyje - pardavėjas apžiūrėjo ir paruošė prekę atsiėmimui sandėlyje.

Laukia apmokėjimo - pirkėjas dar neatliko apmokėjimo po užsakymo pateikimo. Pardavėjas nurodo užsakytos prekės rezervacijos laiką, per kurį turi būti apmokėtas pateiktas užsakymas.

Atšauktas - pirkėjas neatliko apmokėjimo už pateiktą užsakymą per pardavėjo nurodytą užsakytos prekės rezervacijos laiką. Užsakymas atšaukiamas.